Emmas tankar

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Pollack - 31 mars 2010 07:27

  


SCHEMAT för teatern:

Mån 5/4

10:00-....  repa


tis 6/4

vanlig teater och repa (vanlig tid)


Lördag 10/4

10-12 rep och bygg

12-13 lunch (MEDTAGEN)

1317 rep och bygg


Söndag 11/4

10-12 repetition

12-13 luch (MEDTAGEN)

13-17 rep och generalrepetition


Måndag 12/4

08:00- 10 förberedelser

10 föreställning

11 lunch (äter på brogårn)

12 förberedelser

13 föreställning

15slut för dagen


Tisdag 13/4

08:00-10 förberedelser

10 föreställning

11 lunch (äter på brogårn)

12 förberedelser

13 föreställning

15-17:30 rast

17:30-19 förberedelser

19 allmän föreställning


0onsdag 14/4

17:00 riv

19:00 fika, lek, firande


obs!

om du inte hinner hem mellan föreställningarna kan det vara bra att ta med ngt att äta/göra, typ musik, bok tidning. vad ni vill.  

Av Emma Pollack - 29 mars 2010 15:16

Hei jag sitter här o    dricker  T. Bilden ser sjuuukt mysig ut! särskilt när man har ngn o dricka t tsm med <33. Idag har vi typ......inte gjort ngt specc. Ska t Dj-skolan sen o äta torra bullar :S o få information om endel saker venne vad exakt.

Va på Ikea igår med Amanda. <33333. Vi hitta en korj med mattor som såg så mjuka ut att vi INTE kunde undvika att lägga oss i den, lixom...vem dizzar den chansen???!!! iaf så vare asskönt. Jag har en bild på mig oxå men det ser så himla mobbad ut så den kan jah inte visA xD.

Hampus är sjuk i skolan-som han har vart sen onsda...Lite konstig bild men...jaja.


Herrå! Vi sess imörn <333 

Av Emma Pollack - 28 mars 2010 09:37

Här e en gång när Jag sov hos Amanda <333 men idah vare hennes tur o sova här <33 Amanda o jag har kommit fram till en sak>: Varför spela Ping Pong när det finns   Pingis???!!!! Det är skumt!! erkänn. JaJA igår va vi typ....FLUMM vi kratta åt pingpong o åt en massa skit-haha LOL. Sen somna jag typ o sen somna Amanda oxå. Fasst vi hade äte Dextro Så de tog ett ta Xd   . haha LOLLOLOLOL. Nu ska typ ida ha datorn så Amanda o jag får göh ngt annat (utom syn och hörhopp för Arvid) HAN STÖR. aja.


herra, ses imorn-samma tid-samma kanal <33    moahahahahahahaahahaha

Av Emma Pollack - 27 mars 2010 12:20

   

     

  

Amanda ska sova hos mig idag <33. det ska bli KUL. Här va litte bilder på henne. Ska ta fler ikväll om jag kmr ihåg. Då lägger jag upp dom om jag får typ... men....jag kmr imorgon oxå, SAMMA tid, SAMMA kanal<3333  

Av Emma Pollack - 27 mars 2010 07:31

Åhh! jag drömmer mig tbx till den dagen.

Nu är det morgon, jag vakna kvart över 6.

Då låg mamma o Arvid och titta på Dömmarnas trödgård  . hm *Fnys*. Sen vakna Lisa (gullunge) <33 Nu ska jag gå och läsa lite. Just nu händer: Pappa ligger i sängen och ser på typ nyhetsmorgon, jag sitter här och längtar t sommar, Lisa, Arvid o mamma väcker Ida. Så nu ska jag bara mysa rästen av dan. Förutom när jag ska plocka undan lite i mitt rum.



Hörs görvi!!! Kram  

Av Emma Pollack - 26 mars 2010 18:57


Idag har de vart, skola, fredax och mys med kusin + familj.  Skolan var helt ok, bilden va kul. Jag blev klar med min akvarell-målning <33. Våra mentorer, Janne Delén och Thomas...någonting. Sen följde Molly med mig hem och åkte sedan med mig t Fredax<33. På fredax åt vi vofflor och så kom det några typ...indianer utan fjädrar dit och prata med oss, fast de kunde inte svenska utan pratade med en tolk som kunde både spanska och svenska :P. Sen ikväll blire myyskväll med Lisa o mamma o Ida. Vi ska se let´s dance tror jag att Lisa har planerat <33. hon är så sööt men hon tar krafter....5åringar gör sånt :) om det blir jobbigt så går jag till mitt rum men hon är ju gullig oxå.


pussssssss Emma 

Av Emma Pollack - 24 mars 2010 14:49

  

Tjoo! Nu ska ajg snart på krivarkurs. Jag ska visa Pernilla en berättelse jag skrivit. Ingrid tyckte att jag skulle göra det : ) De skabli kul men oxå lite pirrigt. Nu sitter jag här och dricker te i en STOR gul kopp. Det är gott<3333. Dagen började kl halv 7. Sen åt jag fil. Sen gick jag till skolan. Sen läste jag i bussen. sen började skolan. sen hade vi no (tror jag :S). Sen og vi spruta (wääk). Sen hade vvi sv/no/so/eng/ma. sen no. sen sluta vi. Sen åkte ja hem. Sen gick jag hem. Sen satte jag mig vid TVN och såg på fåret shaun XD. Sen hade jag Tparty med Linnea och.......de e nu de :).


puss o kram, sess sen!! wohooo! 

Av Emma Pollack - 23 mars 2010 15:23

     

Veckor av lögn                         Pernilla Gesén


det är författaren och hennes serie, det finns fler :) . Hon var trevlig :D. iImorgon ska jag gå en skrivarkurs med henne oxå.  Hon pratade väldigt fort men jag fattade typ allt för jag pratar ganska fort själv XD. Ah rästen av dan va jag ganska trött. De va trök o stök typ :). Men nu e jag hemma o har Teparty med Linena :))))). De e gött. 


jag är här igen imårn. Samma tid samma kanal  

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards