Emmas tankar

Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Pollack - 30 juni 2010 21:27

hejhej! Nu har jag fått in ett bidag! jag har förlängt tiden med 2 veckor för att Den personen ska få lite chans till konkurans


men då vet nu.


puss

Av Emma Pollack - 30 juni 2010 09:04

Nu är klockan 09:04 och jag sitter här hemma hos M&M :) Ida och jag ska gå om 3 kvart. Men jag kom på att imorgon avgörs tävlingen om fotograferingen. Men vi släpper det för jag har inte fått in några bidrag så det blev inget. Men nästa gång får ni ta chansen.



 Vi hörs hörni

Av Emma Pollack - 29 juni 2010 21:26

Hej! som sagt, men nu är jag hos mormor och morfar och detars dator funkar fullt ut. Hur länge har jag varit utan internät nu egentligen?? 5 dar en vecka?! nej jag vet inte. kanske bara är typ 4 dar men jag tappar så lätt dagarna såhär på sommarn :) Men här kmr en sammanfattning av tiden jag inte bloggat:


Jag har gått på dans idag och igå. de e najs men de är ganska måga små med jag är med Andréa från björneborg och Ida  då. Men jag har typ badat, Vart med Arvid och ja, vart med släkten. JAg och Rebecka var vid Farmors husvagn igår eller förrgår. Jag har vart med mina kusiner i Linus och Felix husvagn en dag. Jag har Burit ved. Det var dagen efter Midsommar. Jag har tagit massa bilder på allt  jag gjort så ni för en bättre bild av allt. Men som sagt så har jag inte mina bilde r här för jag är ju där jag är. Anja är här! Hon har vart med oss oxå nåra dar :) de ä kuul!


Men andledningen till att jag sover här är för att ida och ska typ få lite sovmorgon och så kan vi gå till >Svinvallen(där vi dansar) själva typ vid kvart i 10. Men efter det ska hon och jag gå på stan och äta lunch. Kmr mer om det imorgon.


Kram på er

  

Av Emma Pollack - 25 juni 2010 09:57

            Kmr mer bilder sen :D Men Anja, mormor, morfar och farmor kmr oxå sen. Arvid är överlyckliG!!!






 Ida och jag lekte "fotostugio" igår :D

-->


                              sen kom fototjenicken Lisa hem till oss! så himla fin!     

   


så, tack och hej-LEVERPASTEJ!!  

Av Emma Pollack - 24 juni 2010 08:43

Idag ska jagt bära ved, bada, baka, sola, läsa, antagligen slå in paket, duscha, teckna, sitta vid datorn, lyssna på musik, följa med till stan om nån ska dit, öva sånger till imorgon...ja det var vell allt. Jag gör allt om jag hinner.

Nu sitter jag i soffan nere och tiitar på barnprogram :) men de e chill



ja...vi ses. Bla. denhär sången ska jag sjunga när alla barn och föräldrar dansar runt missommarstången.


Av Emma Pollack - 23 juni 2010 13:10

hello alla! jag har sovit över hos molly i 2 nätter så förlåt att jag inte hunnit skriva men now i'm back!. jag är skittrött så nu tror jag nästan jag ska sova lite, såg på upp igår förresten. Den var skitbra! mEN JÄTTESORGLIG I B´ÖRJAN!! D: men ja, nu ska jag som sagt sova :$


 

(jättegammal bild) 

Av Emma Pollack - 21 juni 2010 12:54

   Hahahahahaa! älskar bilden! kan ni gissa vem det är? men jah ska iaf till den sen! hihihi! ska väll va vakna länge tro jag :D Vi ses!

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards