Emmas tankar

Alla inlägg under maj 2010

Av Emma Pollack - 31 maj 2010 15:58



Hissar: Jag hissar när man gör roliga saker i skolan! som att...spela in saker tex.


Dissar: Jag dissar sånna där reklamer som finns här ---------> 

dom suger!  

Av Emma Pollack - 31 maj 2010 15:58



Hissar: Jag hissar när man gör roliga saker i skolan! som att...spela in saker tex.


Dissar: Jag dissar sånna där reklamer som finns här ---------> 

dom suger!  

Av Emma Pollack - 31 maj 2010 15:20


Hejhej! idag spelade vi in nyheter! haha! de va skitkul! Imorgon ska vi spela in film! :-D Vi övade på Jag går o fiskar oxå. de gick skitbra de mä! Jaglängtar så grymt mkt till sommarlov!! Jag ska dricka t den srot ajg :)

de e mysfaktor: 100%   japp! oxå måste jag packa lite saker till imöra oxå! åsså äre teater! Mycket kul!! ovanligt mkt! :D vad roligt!


nu äre slut-TiTtUt!

Av Emma Pollack - 31 maj 2010 07:25


Mina glasögon somvanligt... Vågat luggen med plattång

 Vågig lugg! 

  

Färgglada Hårstännen!


  

 fick en tops i mitt vänstra öga idag :S   Prickar vid ögar och blå kajal (mascara har jag slutat med helt)




idag ska vi spela in nyheter i skolan :P. ni får veta mer sen!!


puss o kram(tävlingen oxå!)

  

Av Emma Pollack - 30 maj 2010 13:50


Hissar idag: Mamma, Värdens bästa mamma


Dissar: Ledsna dagar...  

Av Emma Pollack - 30 maj 2010 13:13

Hejhej! Idag är det ju Mors dag!!! en härlig dag faktiskt!! Här kommer bilder på dagens Morar :)

   Hittade ingen ensam bild på Farmor...   Ingen på Mamma heller...

Men på mormor minsann, här genomgår Mormor presis behandling så hon är lite blek...


Nu ska min morsdag fortsätta...


Hejdå Mamma är min mor, och mormor är mammas mor :s konstist...

  

Av Emma Pollack - 29 maj 2010 21:20



Hissar: Mina kusiner (för kanske tredje ggn?)


Dissar: Det regnar Köttbullar!! den sög!!!!!!  

Av Emma Pollack - 29 maj 2010 08:47

  

   Hejhej! Idag Jagade jag Arvid och försökte ta hans snuttefint :D. Det tyckte han var skitkul! här kommer fler fina bilder från mammas och pappas kamera!:                           

Glöm inte tävlingen!!!! jag behöver bidrag! Alla får tävla!



Hejdå, mitt namn är emma och jag är hemmA!


Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards