Emmas tankar

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Pollack - 22 mars 2010 15:25

    

dagen va typ lika tråkig som bilden . Först hade vi sv/skriva författar frågor. de dög. jag skrev klart en berettelse. sen hade vi eng/ma. Jag va okoncentrerad så jag missa endel av %-räkning. den hade vi so/no och lite högläsnng. I högläsningen hade vi en ny bok, i boken var det en rö-hårig kille som hette bullen! hahahahah, de e min humor de! sen hade vi musik, dan gick väl fort typ? ah! shit nisse hoppade upp i sängen o ja ble vrsta rädd! XD. Men va sejs om att jag skriver om imorgon ,imorn? så  kan ni kolla imorn me!   ?


hejdå o sess! puss och kram!

Av Emma Pollack - 20 mars 2010 13:13

NAMen Tjenare ALLIHOPA :)))) IDAG HAR JAG, VARt på secondhand och coop, coop suger. jag köpte träskor, linne, pumabyxor+ en hemlig sak <33 ska nämnligen till rebecka ikväll<3333 ska bli så himla kul!!!!! MEN PUZZ O KRAM SESS PÅ STANNN!!!!!!!!  

Av Emma Pollack - 19 mars 2010 14:23

TJA  jag har ingen bra bild, men....äh,    jag tkr iaf att det blir roligare om det är en bild. Idag var det en tråkig dag, allt förutom sista lektionen. Jag var trött hela dagen. Man jag tror jag vet vad det beror på   ingen kul andledning men det är som det är.  Men iaf. Sista lektionen var kul   då målade jag med Akvarell färg. Viwi målade en skit-fin bild.  Den föreställde typ lite sånnadär nypon och lite gräs och sånt. Den var super snygg! Jag målade ett rött litet hus med två träd bredvid. Nu sitter jag här i sängen och "vilar mig". Ikväll ska jag se antingen så ska det låta eller let´s dans. Jag får se va det blir.


Hejdå    

Av Emma Pollack - 18 mars 2010 15:28

Idag har jag vart i skolan som vanligt.    hmmm, jaja. Man får väl stå ut   . Dagen började kl. 70.30- föratt imårse åkte vi till Dj. skolan... jag halvsov  o lyssnade på musik. De va typ..ok?kanske inte för Amanda som försökte prata med mig, Hon bah tyP: han bah...blubb, blubb-hör inte mummel...elr hur?

jag bah: Öhh, va?. hahaahah Xd (förlåt Amanda om du läser detta) sen hade vi tyska, sen slöjd, sen lunch, sen elevråd= BAJJJJS, den ända vettiga punkt vi kom fram till var:  Påskpyssel ?, jag säjer bah:   !!! sen hade vi elevensval. nu är jag hemma! mma kmr hem snart! jippie!!!!!!!!!!!!!!! hon har vart på kurs sen i måndags <3. ah men


PUZZ o KRAMMIZZZZZ!


  



Ps. bilden: XD! haha, aja...herrå igen :)

Av Emma Pollack - 17 mars 2010 14:34

Idag var jag frisk! "Go Emma, Go Emma!" jag säjer bara:    till förkylning! IaF.


I skolan:

1a lektion:  Bänkbok och bioprat.

2a 3a (och....4a tror jag) lektion: Bio. Berättar mer om den lite längr ner i dethär inlägget.


-LUNCH-


5a lektion:  Ma

4a lektion: Faxuellt   .


BION:


De handlade om ngn slags religös person som inte fick se på tv, film, lyssna på cd-spelare m.m och så handlade det om en "busig"   liten kille som var typ tvärt emot den andra killen. åsså träffades dom och den religosa killen skulle vara stuntman till den busiga killens film som han skulle spela in, osv. osv. osv.


det var lite svårt att förklara XD. puzz o kram på er alla   


Av Emma Pollack - 16 mars 2010 10:43

http://www.youtube.com/watch?v=A_vc1y5IDMw


den är så *pip* bra!!! den kan jag aldrig tröttna på! du hittar fler länkar i menyn i: "LiTe läNkaR!" där finns några av mina favortit låtar    <3 



Av Emma Pollack - 16 mars 2010 09:15

hej! nu har jag skapat en blogg! det ska bli kul,att blogga. Jag skriver vad jag har gjort på dagen, vad jag har tänkt och tyckt om dagen. Idag har jag vart sjuk. Dt suger. Jag kanske kan gå på teatern sen men vi får se. HOPPPAS! jaja. hoppas ni vill följa¨min blogg. Eller iaf titta hit ibland   . Puzziar och Kramizar// Emma<33


  

Tidigare månad - Senare månad

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards