Emmas tankar

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Emma Pollack - 19 juli 2010 21:23



idag har jAG vart hemma, skrivit en låt och spelat in den på datorn, bärt ved, surfat runt på olika bloggar, och lekt emd Arvid. De va typ dagen. Mina släktignar var här i nån timme kanske nyssens. har ringt Linnea och frågot om vi ska slagga men de gick ej. Så ja, jag sover hemma inatt. Och justja, ´hahaha! jag ritade ju denhär snygga tjejen oxå (se uppe) haha guud va najs hon ser ut -.-' men jag hör av mig till nån imorrn oxå, så alla jag känner; var beredda vid luren!! Jag ringer från min snygga nya telefon. den ser ut som en klacksko, vänta ska se om ja ghittar en sån på google, vänta....... äch orkar inte knöla. Den fanns iaf på google på sök på klacksko+telefon så kmr det en röd. typ en sån har jag.



puss och kram


    

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards