Emmas tankar

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Pollack - 26 juli 2010 08:58

Igår gjorde jag en ny header men jag låter er bestämma:


den jag har?

 

 

 

elller?...

 

 

 

denhär:

 

 

  

jag vet inte om den är lite rörig men den pasar ju in på mig ;$

 

 

och igår blev det Besöksrekord! titta:

 

64 pers är väl lite juttigt men i alla fall rekord för mej :D! men det plödsliga ökandet kan bero på att jag har kopplat min blogg till facebook och gjort "reklam" för min blogg på bloglovin'.se men det var väldigt kul i alla fall :)

 

fortsätt så! KRAM!

Av Emma Pollack - 25 juli 2010 17:14

Tju! jah blir ensam ikväll ja, ser nog på nån film sen kanske. Har just lagat pommesfrites med korv och ketchup till mig själv. Mamma pappa och dom är hos mina kussar. Var tänkt att hannah skulle va med mig nu men det blev ändrade planer :( Men medans jag sitter här och mördar herr pomessfrites och hans korv vänner (se bilden) kan väll vi ge mig några fina kommentarer? Det tycker i alla fall jag låter som en good Idee.


kram på er

  

-

Av Emma Pollack - 25 juli 2010 12:38

Följ min blogg med bloglovin!


nu är jag hos mormor och har varit det inatt och igår kväll. Ida och jag  såg på shrek 4 igår på bio <3 den var inte så speciellt bra men den dög :) bilder från igår! <33 jag älskar min syster!

           


(L)

Av Emma Pollack - 24 juli 2010 08:53

´Hej allihoppa! Klara har sovit här med Ida ^^. Klara skulle egentligen ha sovit vid 10 men jag tror det blev halv 11. jag låg och läste till 11 eller nåt. sen fick jag så tråkit så jag gick o la mig ;o. Vi sov ute på vinden. jag såver sååååååååååå skönt där men jag va tvungen o gå upp 8 för jag ska till Ikea vid 9 elr nåt. Vi ska väll ev oxå gå lite i andra affärer, typ ah, nån som är nära ikea -.-' jaja, men vi ses vääl, jag uppdaterar kanske senare eller imorgon.



kram!!

Av Emma Pollack - 23 juli 2010 16:26

Idag har jag namnsdag! jag tryckte ansiktet i chakladpudding idag, då namnsdan. åsså åkte jag till hult och åt lunch, pannkaka och toast :)


namsdag outfitten:

(förlåt den dåliga bilden)   

före:


  



Efter: 

    min reaktion när jag såg mig i spegeln:
"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaahhhhhhh"

    



hehe ha en good dag!

Av Emma Pollack - 22 juli 2010 21:42

Rosett på halva REA - priset

 

5:-


  

Armband på halva REA - priset

 

10:-

 

 

    Haremsbyxor på halva REA - priset

 

(vet inte priset..)

 

 

Väskan - 15 :-

 

böckerna lånade på bibblan:

 

när jag hör din röst

 

några 7b böcker

 

 



är mkt nöjd :) men imorrn vill jag gärna va med nån. Får panik snart !!


men kram på er!!!  

Av Emma Pollack - 22 juli 2010 11:59

   Tog lite pics förut....       


förlåt för seg uppdatering. Datorn kronglar...

 

 

men dethär har hänt:

 

gårdagen:

 

vaknade i ett tält,


 jag: (tänkte) "Öh? vart är jag?" 


Molly: Emma? är du vaken?


jag: öhm..ja? (tänkte: AHA! jag är hos mina kusener...P-kids va ju igår..)


Molly: kolla detdär! (pekar på en torkad snigel som sitter på tältduken)


jag: WÄÄK! en trokad snigel typ... (petar på den) uäääää!


(tystnad)


jag: sov du skönt?


Molly:mmh, men jag är skittörstig... (osvosvosv.)


sen åkte jag hem. fast vi släppte av molly hemma hos henne. Väl hemma:


Mamma: Emma, Rebecka ville va med dig idag. hur känner du?


Jag: Va? ville hon?! vad kul det var ju typ aslänge sen! :D:D:D


Mamma: vad bra, annika kommer om en stund, jag ska klippa Emanuel.


jag: okej.


Jag och rebecka pratade, såg på tv och typ massa saker. De va kul. när jag kom hem så var pappas kusin och min 3-månning där. De sov här emn när jag vakna idag så hadew dom åkt.. jag tänkte:

 

"ojOj! har jag sovit så länge?!" (kollade på klockan, den va 10) "åkte tidigt? men jajja" tänkte jag.


nu siter jag hät och tråkar. Dåligt väder ute... ska åka till bibblan. Har ju läst ut Om jag kunde drömma så ska låna andra delen. Men annars blir det en hemma/slappa dag. men jag finns på mobilen och hemtelefonen. Så ring /messa om ni oxå har tröök.

 

kraaaaaaam




Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards