Emmas tankar

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Emma Pollack - 29 april 2010 18:31

  


Jag börjar o Dissa Jag dissar Veckans top5 "logga". Den blev verkligen ful!!! Det måste ni erkänna! Hissa och dissas blev mkt bättre det måste ni erkänna!


Jag Hissar Pizzerior! De gör värkligen världen härligare att leva i. hahahahah! okej..kom inte på ngt bättre. Bättre lycka...nästa gång <3<3!!

Av Emma Pollack - 29 april 2010 18:18

Hej! jag har flyttat hissa och dissa till Menyn. Du hittar det under Kategorier. Men det finns ju oxå här på allmänt. (Om ni tycker något om detta så kan ni väl mejla mig? emma_pollack@msn.com) I menyn under kategorier hittar du även Veckans top5 som är en ny Kategori. Det börjar jag med imorn. Då är glada veckan slutslutslut! Men idag var det Torsdag=Tyska=djurgårn. Idag hade vi ävenc slöjd. Då Betsade jag en ljusstake. När jag Kom hem åkte vi t stan-bibblan och pizza!! MMMummmms!!! Jag lånade 2 böcker. En typ "tjejbok" och en lite mer spännande. Såhär kmr "loggan" (eller vad man ska säga) Till VECKANS top5 se ut:


  

Ah...Venne hur bra den blev egentligen... men det får duga tills jag kmr på ngt bättre :). Den är gjord i picnik.


så....här brukar jag ju vanligtvis ha Hissa och Dissa men det Hittar ni ju som sagt under kategorier nu, och även här över detta inlägg :) <3  Jag har även gjort en ny "logga" till den oxå,


puss o kraam!! 

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards