Emmas tankar

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Måndaa!

Av Emma Pollack - 10 maj 2010 19:39

ja...jag var tvungen o påminna er om denhär fantastiska bilden<33 mollys enda äkta leende!!! Nerrå bara skämtra :$ Älskar dig Molly! Precis som du är.


Nu sitter jag här och kollar på Halv Åtta hos Mig <33 de e götte! nu kmr Hissa o Dissa


  


   Jag dissar: när folk inte vill vara med på bild!! Eller ja, inte själva personerna, jag älskar er, men när de gör det är såå störande!! Lixom jag kan fatta om man inte vill att man lägger ut på nätet eller så men om ingen tar bilder på en så finns man ju inte på bild och ingen kmr minnas en! :O Jag tar iaf chansen få fort ngn tar litte kort!



Jag Hissar: Halv 8 hos miig!! ett mysigt frogramm!!!  

 
 
Felicia/Portland!

Felicia/Portland!

12 maj 2010 22:12

Va F*N är det bara jag som ger kommentarer till dig? Tyckte du det var det kul på Kloten?
Ses på MÅNDAG!:)

http://www.fatet.blog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pollack - 16 december 2010 12:22

hej , jag har inte skrivit på typ 100 år men jag ska byta till en annan blogg har jag bestämt mig för :) kommer skriva adressen här snart :) men jag ska inte ta bort denna blogg. alla minnan som jag har på och från denhär bloggen vill jag inte bara r...

Av Emma Pollack - 21 oktober 2010 19:28

Av Emma Pollack - 21 oktober 2010 18:37

bilder från igår på skolan: bussen:   so:n       slöjden:   kemin:     bilder på månen idag:      jättefiin!   haha jag glömde o säga att jag var tvungen att klippa upp mitt lås idag haha! men inna...

Av Emma Pollack - 17 oktober 2010 09:17

    skitiga mjukigbyxor skitigt, tight linne underkläder -.- uppsatt lugg (snart sätter jag upp kråkboet i en boll på huvudet)   och med dessa fula bilder säger jag herra!    ...

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards