Emmas tankar

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Emma Pollack - 13 maj 2010 15:12

  


Idag hissar jag: Min älskade, älskade kusin felix!!  puss på dig felix! Jag älskar dig-JAG ÄR KÄR I DIG


Jag Dissar att ha en Arvid i knät vid datorn!!



Fick nya kläder idag från Ellos :)


 

Sommar-outfitten  Mys och slapp outfitt  "skörövar" outfitt (ska nog inte ha kvar shortsen)   I´m  Blue!!   Nya byxor   :D   fiint!      

Min älsakde gulliga kusin Felix var här, vi skulle äta tårta men det gick inte så bra...eller...jo, kunde det slutat bättre än med tårtmos i hela ansiktet? <33333323 nee alldrig!


Kiss and Hug

Av Emma Pollack - 13 maj 2010 07:49

De e så gött me ledigt!!! Här kmr lite vanligt kortfattat vad jag har gjort på Onsda o Tisda   


Tisdag: De va teater! De va fettnnice! Sen vare ju skola oxå men de e inte intresant för er att läsa...

 

Onsdag: DEå var vi på kloten! de va faktiskt skitkul! De va proffsiga ledare, Roliga uppgifter, Läskiga och spännande saker som jag aldrig trodde att jag skulle våga   


Idag: ag tror att dan blir ganska...vanlig... men jag kansske ska ringa nån. De vore kul o sova över med nån. ni kan ju ringa mig om ni vill och har lust? Det vore faktiskt väldigt mysigt o träffa mina kusiner oxå. Fast de blir ju inte..hela dan typ, Hahehiho. okej annars finns det inget mer o säga. Kolla H&D sen da.   


den uppgiften gjorde vi :P

Av Emma Pollack - 13 maj 2010 07:40

Jag Hissar  Kloten!!!!!! endel tycker att kloten låter trök men det var faktiskt ngt som är värt att prova. Vi va där i tisdas med skolan! Men jag vill hissa en till grej, nämn´ligen filmer!!

 

Jag Dissar När mamma säger att jag inte får ha datorn* Det suger!

 

 

 

 

 

 

 

*det är därför jag inte har haft hissa o Dissa eller ngt annat inlägg för den delen :$ så då vet ni*

  

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards