Emmas tankar

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Emma Pollack - 10 maj 2010 19:39

ja...jag var tvungen o påminna er om denhär fantastiska bilden<33 mollys enda äkta leende!!! Nerrå bara skämtra :$ Älskar dig Molly! Precis som du är.


Nu sitter jag här och kollar på Halv Åtta hos Mig <33 de e götte! nu kmr Hissa o Dissa


  


   Jag dissar: när folk inte vill vara med på bild!! Eller ja, inte själva personerna, jag älskar er, men när de gör det är såå störande!! Lixom jag kan fatta om man inte vill att man lägger ut på nätet eller så men om ingen tar bilder på en så finns man ju inte på bild och ingen kmr minnas en! :O Jag tar iaf chansen få fort ngn tar litte kort!



Jag Hissar: Halv 8 hos miig!! ett mysigt frogramm!!!  

Av Emma Pollack - 10 maj 2010 16:42

  Julia som äter mat   Julia som äter mat XD   utsikt från en rulltrappa :p   ---   vacker himmel på söndag. (bakom muren står en bil med sönderslagen ruta, bara så ni vet)   Mollys mest äkta leende på hela resan (och jag försökte fånga det många ggr!)   titt!´inget leende!   hampus   I <3 Göteborg   fin utsikt va?   hon väntar   utsikten igen   en av de finaste bilder jag tagit med min kamera kan jag ju säga   I kö( inget leende från molly)   kö   kö

i bilen




mer bilder?

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0  



Idag har jag maft musik, ma, sv. D va väl ok. kolla hissen o dissen sen :)


puss

  

Av Emma Pollack - 10 maj 2010 16:25



Jag Hissar   en massa saker: Karuseller, Måndax, Göteborg, min kamera, alla härliga kompisar!!

Jag Dissar Inbrott och knark. Vi skulle hitta en plats och äta och då såg vi en tjej som svimmade inför våra ögon. när hon vaknade så sprang hon o bråka med nåra o sen svimma hon igen. När hon vakna sprang hon in i en vägg! När ambulans kon så bråka hon med ambulans personalen så polisen tog med en misstänkt knarkad tjej. När vi hade varit i en kysrka dan efter så kom vi ut och då var bilrutan krossad och 3 väskor var borta i bilen :o JAG SKA ALDRIG KNARKA

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards