Emmas tankar

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Emma Pollack - 28 augusti 2010 11:09

He´j hej! dethär har jag tänkt att hinna med idag:


äta,

hämta molly,

åka drecin,

hänga med molly hemma

äta hos mina kusiner,

se på nån Film och mysa med min bff molly (haha första ggn jag andvänder "ordet" bff),

LÄSA LITE I MiN NYA BOK JAG FICK AV pERNILLA Gesén

njuta av helgen

gå och lägga mig


ganska mkt? hehe nej då. Men det är typ det. Just nu sitter jag i vardagsrumemt vid pappas jobbdator (som jag egentligen inte får andvända. men, det går säkert bra) medans jag hör ljudet av något som fräser på spisen, och något dåligt barnprogram.


ja, det va det :) har inga bilder på denhär datorn förutom några från google så jag skiter i bilder. men i alla fall :) kram!

Av Emma Pollack - 28 augusti 2010 08:24


gissa vart jag är?! jo... Hemma!


men nu ska vi vara seriösa...den låten är så sorjlig. Jag gråter varje gång :(


RIP Malin Karlsson!

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards