Emmas tankar

Alla inlägg under maj 2010

Av Emma Pollack - 3 maj 2010 16:00



DissAR:  Måndagar i stösta allmänhet :( såhär:


Dagen börjar i sängen med ett: "nej...inte skola" sen  går man till bussen: " shit! jag skulle ju ha med läxan tills idag!" får springa tillbaka hem. Sen kmr man trött till skolan och sitter och segar. Sen har man tagit alldeles för lite kläder på sig så man fryser sig igenom rasten. Maten blir äcklig. typ gröt. Sen är det musik :( sen när man kmr hem är man ensam eller så måste man till stan elller nöe shitt.


Hiss: Liseberg på lörda :D

Av Emma Pollack - 1 maj 2010 17:17


Jag hissar: piknickar!!!! det är ju skitmysigt! särskilt i en hage med vitsippor :D <3


Diss:   Kobajs i hagen :( stinker hela jag känns det som. Men det gör egentligen inte mig så mycket :D

Av Emma Pollack - 1 maj 2010 17:00

 

Kanske blev lite...avlång bild? jaja :D  Idag va dagen najjjjs, jag var med mina älskade kusiner vi fikade i en mysig hage <3 jag och felix pratade hemlisar...men de kan jag ju inte säga :) men iaf så var det as mys´. Jag har städat. De va inte lika najs men de blev snyggt :) Igår åkte jag hem från majbrasan typ vid 9 nåt... de va najs där tills de börja regna :(


nu ska väl dan fortsätta o va najs hoppas jag :) läs hissa o dissa sen :D

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards