Emmas tankar

Alla inlägg under maj 2010

Av Emma Pollack - 7 maj 2010 15:47

Idag ska jag Packa, pacak o packa...och äta lite och sen titta på Teve   Coooling. Nu sitter ajg här o tänker på vad jag gjort idag...Jag har...Längtat t imörn, packat, Haft So-prov, Haft Ma, Haft Klassråd, Haft Bild. Haha Alla i klassen skulle måla av Hampus och SimonB när de Såg ut som Apor. Det är sant. Men...SimonB Började skratta och såg ut som en tomat så jag målade inte han utan jag målade bara en tomat. Hampus öron var röda.

 


Så såg den ut....typ   Fastlite snyggare haha!


Kolla H&D sen och justja! Veckans top5 får du inte missa heller    

Av Emma Pollack - 6 maj 2010 16:05

  



  Hissar: Power Walking hahahahahahahahahahahahahah!  Jag powerwalkade hela daan idag  


Dissar: att inte komma på vad man ska dissa   

  

Av Emma Pollack - 6 maj 2010 15:37

Vad har jag gjort idag då?... Jag har gjort mycket!! men...vänta vad? Jo juste! Här kmr lite bilder:   Fin bild va? det är då väg hem från bussen :9   Oxå fin. Den förestänner lite träd :p   hahahahahaha de ble nöe piss me bilden. Titta nagelnn      Molly grejja me en sten      Söt du ä gmn!   Vi solade :)   Viwi ville inte va med på kort      skolgårn   the sky!   Solning utan sol   

hmmm...



Ja vi hade ute tema oxå   . De va inte speciellt kul. Men vi hade slöjd o språk på Dj.skolan oxå. Okej de va inte så mkt mendet känndes mkt. Det kan bero på att ja längtar så sjuuukt mkt till på lörda. Men skiit.Jag kom o tänka på att Nu snart måste jag plugga -SoProv imorgon   . Nej men ni får kolla hissa o dissa sedan.


Hejdå!!!!!!!


Av Emma Pollack - 5 maj 2010 15:57



Jag Hissar, om jag inte dubbelhissar att bada!!! Det är såå otroligt härligt!!! det skulle jag haft med i listan i dagens inlägg men skitsamma. Igår badade jag ju. Och jag har kännt mig typ lycklig hela dagen idag! Det är så sköönt! Ja nu vet jag knappt vad jag ska dissa :) haha!

Nu vet jag vad jag ska Dissa när man glömmer att stälkla in saker i ugnen...eller ännu heller:glömmer att ställa ut dom! Jag glömde just (nästan) att ställa in någon slags.....?fritterad fisk?....i ugnen och jag lovade pappa att ställa in den! tur att jag kom ihåg. Men det var nära ögat asså! Mamma och pappa har typ sagt så till mig-att jag ska ställa in nåt asså- sammanlagt kanske 7 ggr och jag har glömt det VARRRRENDA gång  ..förutom du då   

Jippi!!!!

Av Emma Pollack - 5 maj 2010 15:47

  Idag är det onsdag :) vi hade elevens val i skolan och vi blev klara med manuset till filmen som vi ska spela in :) det är jättesoligt ute och jag ska inte sskriva länge! Jag tänkte sätta mig ute i solen sen och läsa en bok   . Det måste Vara något av det skönaste som finns..eller? dt tycker jag! här är en lista på det bästa jag vet:


1. Min familj   


2. Mina kompisar   


3. Läger med kompisar


4. Teater  


5. En bok i solen   


6. Det finns en massa mer men det plaserar jag här på 6an   


puss o kram ses på stan 

Av Emma Pollack - 5 maj 2010 07:02

http://www.youtube.com/watch?v=stnL-KGswKY


inte så värt o se men göre om ni vill. Iaf så är dethär gårdagens bloggning! Och vet ni? Jag badade igår<33 najjs!


  


Gött!!!!! de va kallt men skitskönt!! vi sess sen! puss o kram!!

Av Emma Pollack - 4 maj 2010 07:36



Dissar:  packa idrottskläder på möra. Man glömmer oftast och är tvungen att springa hem eller ringa mamma :(



Hissar: Att sova, jag sov as skönt inatt! (jag hade tänkt att dissa ngt annat men glömmde et) :s

Av Emma Pollack - 4 maj 2010 07:32

Idag är det teater och idrott. Jag stressar lite nu för jag har bara 10/5 minuter på mig att skriva allt. Så ni får kolla hissa o Dissa iställe.

Viwi o  jag ska va innan oxå som vanligt <33 :*  

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards