Emmas tankar

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Pollack - 8 april 2010 17:05

Godis!!!!! chokladShoppen säljer ut nu

Örhängen på    Ur&penn  rättså nöjd <33 köpt 2 par örhängen på en vecka nu xD  

Av Emma Pollack - 8 april 2010 16:32

  Josefin   sååååå fin   gick sååå BRA för mig   snygg taktik      PUSS   hehe jag är handikappad   guud jag ärr bäst!   ooooo   OPS! kolla klotet   jossefin är oxå handikappad xD     :P   FULLT   " snart blire strike"

Jossefin fick 3 strikar, 70 spärrar och 5  failer hahahahah 

Av Emma Pollack - 8 april 2010 09:37


Hissa: Te, det är så himla mysigt att dricka T! Särskilt när man har ngn att dricka det med!


Dissa: stress! 

Av Emma Pollack - 7 april 2010 10:03

jag stekte köttfärs igår, detta är före skälva stekningen(ser ut som äckliga maskar..WÄK): Och här ligger köttfärsen och håller på o steker:

  

  detta är efter, när allt är klart:

 

       Ah jag ska sova hos molly idag<3 det blev så   . Här är min bdb:http://morrhoppane.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=4&day=7&html=1&title=bloggen&error=&uploadSuccess=1#0

 

:)) puss o kraam igen

 

 

Av Emma Pollack - 7 april 2010 07:22

Jag har börjat tappa dagar! jag vety inte vad det är för dag men jag tror de e onsdag för de va tsdag igår. efter som de va teater <3. Just nu är det Hissa och Dissa på RixMorgonZoo. Så jag fick värsta bra idén! Att jag oxå gör hissa och dissa! smart va?!

  


Jag börjar o Dissa: Jag Har ett STORT asjobbigt sår på hälen! jag råkade lixom köra över min egen häl med en slags vagn på Teatern. Det gör såå ont för varje gång  jag går så spräcks lixom hela såret! det gör bajs ont! så dt dissar jag!


Och nu Hissar jag: Påsklov OFC de e så gött me långa mörnar och godis, och ingen stress oxå får man mkt tid till kompisar och annat. Idag tex. ska jag sova hos molly tror jag. Hon vete inte än men snrt vet hon, hehe.


de va dagens HISSA och DISSA

 

Nu kmr de lite bilder från igår. Jag, mamma, Arvid och ida var på nåt typ lekland i karlstad :s arvid älskade de<3


Nu tänker ni AHH vilken brant ruchkana men jag bara:

   Titta :O :   Nån slags linbana :p  :   En trio:   oj! Hon åker rakt på Arivd!   Hehe, studsmatta:   jag testade oxå linbanan:   haha:   Haha, studsmatta:   -II-

Hejdå!


sess imöra!  

Av Emma Pollack - 6 april 2010 14:43

va i karlstad förut.. Kmr bilder imorn. Sen äre teater igen!! ska bli så kul o spela upp den sen! :)

  

Ps. Sola i karlstad <3 hehe

Av Emma Pollack - 5 april 2010 18:29

  


Idah kom Viwi o hämta mig vid 20 i 10 för vi k¨skulle på teater. Föreställningaen börjar sitta nu <33 jag kan alla repliker och det börjar dra ihopsej.  Sen följde Viwi med mig hem och vi skrattade halft ihjäl oss <3 hahahaha. Men puss o kraaum på der för nu ska jag sluta<3 

Av Emma Pollack - 4 april 2010 18:34

   Hej            ! a sitter här o stickar i sängen (a) lyssnar på RixFm <3 Darin med melloLåten han hade i år, börjar bli ..... Tjatigt nu!  men ah det är iaf mysigt. har lekt litte:


vilken är snyggast???? komentera :)


Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards