Emmas tankar

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Pollack - 4 april 2010 16:37

Hej! De blev inget... ah, ingen hörde av sig så jag får va hemma idag. Men imorn blire teater vid 10   . Det ska bli SKITKUL. jag har längtat aslänge. Jag har haft så tråkit de sista sagarna. Men jag berättar om den dan imörn <3333333.


puss o kraam    

Hei

Av Emma Pollack - 4 april 2010 08:08

   Tittade på Timmy Lamm imorse xD ! lol! får se om nån ska va me mig idag eller om jag helt entkelt ska va emma. Det vore kul om nån hörde av sig <33 :D. Men ah..Om jag äh med nån eller är hemma får ni veta sen för nu är klockan bara halv 9 snart.


puss o hej :)

Av Emma Pollack - 3 april 2010 12:21

himla skitgulliga felix:     påskbrev:   trio:   gooodis   sööt:   trio:   älskade kusiner:     är något fel?     Arvid klipper gräs   vårtäcken<33   <3   sööt     happy:   Ida o jag:   Outfiten:              

Av Emma Pollack - 3 april 2010 09:34

TJO! glap påsk på er! jag vakna samma tid som igår men denna gång av att jag drömde om teatern. Idag ska jag väl...va hemma o dela ut godis, äta godis, ta kort på alla gulliga ungar som går påskkärring. Jag hade tänkt o gå...men det blir lite pinsamt när man står där vid dörn och bara:


- glad påsk! (hit med godiset kärring), och ger påskbrev som föreställer missbildade kycklinger. Nej jag stannar hellre hemma. men det hade varit roligt o gå iaf. Jag lägger ut bilder på min "påsk outfit" och lite på alla sötA barn (inklusive ida o arvid). Och så självklart på det fina vädret. <3333333333333

Av Emma Pollack - 2 april 2010 15:12

          

Av Emma Pollack - 2 april 2010 06:23

klockan är 06:35 jag väcktes av en dröm om camplägret. det var as härligt!!


 jag längtar så otroligt mkt! lista på min längtan:


1.Teater föreställningarna

2.CAMP

3.CAMP

4.CAMP

5.sommaren

6sommaren

7.teaterövningarna

8.tills alla vaknar

9.tills jag kan skratta riktigt högt!!

10.tillls kl blir typ....öh.....när de andra vaknar   


puss och kraaaam<3 vi sess imörn <3


  


  

  

   

  

hahahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahhahahahah
ahahahhahahahaha

vilken skit roliig bild! jag älskar den! hahahahahahahahaha<hahahahahahahah

hur roligt får man ha när man TAR  en ´bild`? jag skrattade ihjäl mig!! <3 

Av Emma Pollack - 1 april 2010 16:22

Idag vare sista dan ja va i skolan på nästan 2 veckor<33.    det va Gustavs sista da i skolan för alltid, men..jah bryr mej inte-kmr bah kännas tomt typ.


först hade ja tyska-sen slöjd-senpyssel SEN SLUT!


vi sess imööra  

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards