Emmas tankar

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Pollack - 26 april 2010 07:32

Hej! Igår var jag ute! Gud vad härligt med vår!!! och så firade vi farmors födelsedag.Jag älskar min släkt!!! här kmr Hissa och Dissa(gårdagens),



  

Jag hissar...som kanske väntat MIN SLÄKT och mina kusiner!! åh vad de e härligt. viss, de är ju inte som syskon men det är verkligen en aldeles speciell rellation till sina kusiner!


och nu till det svåra...Dissningen...jag har funderat...jag tror det blir när arvid säger DENNE!! och varken han själv eller jag inte riktigt vet vad han vill.


här är top 5 på alla ställen  han är jobbigast


1. MATEN

2. STUDSMATTAN

3. DATORN

4.AFÄREN

5.ALLA ANDRA STÄLLEN  SOM DET ÄR MKT SAKER HAN GILLAR PÅ!!

Av Emma Pollack - 24 april 2010 14:27

                           

HOPP HOPP XD vi ses :D  

Av Emma Pollack - 24 april 2010 07:40

         Hehe hade typ inga bilder, eller...jo de e klart jag har men jag hade inga som passade till de jag ska skriva :D Vet ni när jag somnade igår????? de va skittidigt. Vet ni...jag somnade HALV 7!!! fast de e inte konstit, jag vaknade skittidigt på fgredan för vi sov ju i skolan XP. fast de va oxå kul...föutom att de som väckte mig var skitjobbiga och pratade/skrek hela natten. idag ska jag vara ensam hemma tilk 1 så jag kanske sover lite t? GÖTT DE! Ah nu äre Hissa och  Dissa på gång... Man jag tror jag ska hissa och Dissa några Bilder istället. Så otroligt mke enklare att komma på kl 8 på morgonen :).


  


Jag Hissar dehär bilderna :) :


                     


Det finns fler men det är sååå otroligt många!!! jag älskar er alla!!


Domhär Bilderna Dissar jag:         

Några tråkiga och misslyckade bilder!! den sista gjorde ont!!!! men ah..nu ska jag sluta :) hejda

Av Emma Pollack - 23 april 2010 18:06

  Mina soooolglasögon!!!!!! lika som förra året men de förra va snyggare :)   :P   Höm...   Hmmm...   HeppHepp   UUUU   schnygga kepsar!!!!! (not) Roliga!   yeAH   Öuuu   schnygga skor!   >Lady Gaga!!   Uhuuu   löööshår   -II-     snyggt asså!   Rosa skor!

lika som mina fast svarta! :))     ett gott skratt...   Linnea tänkte köpa domhär   wooooooooow   vi lyssna radio!!

snygga da!


    



Jah Hissar  övernattningen med klassen!!!!


Jah Dissar sömnlösa nätter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  



// Emma Pollack

Av Emma Pollack - 22 april 2010 07:10

Igår vare karlsta och jag köpte nya solglasgögon och en blå tröjja (kmr bilder.) berättar mer sen nu  tar jag gårdagens hissa och dissa!



  

HissaHissaHissaHissaHisssssssssssssa!!! Jag hissar helaaaa dagen igår! och särskild Viwi o Linnea OCH  mina solglasögon XD


Jag Dissar människor som ser ut som det motsatta könet Jag träffade på minst 2 sånna IGÅR och råkade säja Han om de va hon och hon om de va han! uch! ni som ser ut som det andra könet: skaffa en stil!!



emma

Av Emma Pollack - 20 april 2010 07:08

Ja nu är klockan 07:08 och jag går kvart i 8. Så det är ju tid kvar. Med andra ord så hinner jag skriva åtminståne Hissa och Dissa. Idag är det Skola som vanligt. Vi har idrott  men jag står väl ut :) <33. Sen sover jag hos Viwi som sagt och imorgon åker vi t Karlstaaa!!      

Linneaaa




Viwiii




 


Jag Dissar MUNSÅR! Jag har ett på läppen!! OAAAh jag hatar det! det gör ont och är fult och det tyder på att jag håller på o blir förkyld!!!!!!!!!!!


Och jag Hissar......VÅren!! har ni inte märkt hur vårigt det är ute denhär morgonen! jag har lust att göra ett vårskrik:


OOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


så! det var skönt!!


puss och kraam

Av Emma Pollack - 19 april 2010 15:22

Jaa, idag varre musik :( åsså vare lite vanligt. Jag låängtar t imöra o onsda! imårn sover jag hos Viwi och på onda äre karlsda!!!!


Jag Dissar Musik med en viss PERSON! det är as tråkigt och varför kan inte skolan anställa en RIKTIG musiklärare?????


Jag hissar mina kompisar. Ni finns alltid där!! ni är bäst1 och på onsda ska jag ju åka t karstad med  två underbara kompisar! Kraam ILU!



herra vi ses inte imorn men kanske på ons <33 


Av Emma Pollack - 18 april 2010 17:59

  

Idag har jag läst en bok som Heter För Alltid... Av Ingeling Angerborn. Jag orkar inte skriva om den själv så jag kopigerar baksidestexten :P


För alltid ...

Nora ska tillbringa sommarlovet hos mammas kompis Vanja i en stuga på landet, mitt ute i ingenstans. Nora tror att det kommer att bli en lång och tråkig sommar. Hon kunde inte ha haft mer fel.

Vem är det som skickar de mystiska sms:en? Vem spelar vaggvisan i rummet om natten? Och varför känner Nora igen det grå ödehuset? Det är som om väggarna viskar åt henne att minnas ... men vad?

 

  

 

 

Jag Hissar själva kännslan med en bra bok! ni borde läsa För alltid...! det var jättebra!jag började på s. 23 idag och slutade på s. 387-sidta bladet.

 

 

Jag Dissar Tjuriga lillebröder. Idag var Arvid tjurig och skrek. Jag hatar det!!

 

ses imårn

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards