Emmas tankar

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Pollack - 17 april 2010 07:47

   Här är jag....trött och lite halv-nyvaken :) På onsdag ska jag till Karlstad med Linnea o Viwi <3 vi ska HandlaFikaTåg hahhahaha! Idag ska jag käna pengar och åka t karlskoga tror ajg :) ahja, sess....ellewr nej förresten!! Vi får ju inte glömma........


 


jag börjar o Hissa  och jag hissar.......Oboy! för att det är såå gött, jag drack de imårse´, mmmmm!


Ocxh jag Dissar... Pokemon, Diggemon, Dinosor King, Yohgioh m.  flera dom programmen är sååå störda! de lär ju bara barn att slåss och vara eleka och så, vad äre för mening?????   



herrah!!

Av Emma Pollack - 16 april 2010 15:39

   Jag har gjort min första volt på studsmatta och stå upp efter!!!! coolt va (inte) men jag är så himla nöjd med mig själv!! Idag äre freda<33 ingen fredax :((. Ville men jag pallar inte, ja är så himla trött. Idag har jag vart i skolan och när jag ´kom hem så chatta jag med ´linnea m. flera på msn. Arvid hade kul framför webkameran med linnea :) <33 nu kmr............




Jag börjar o  Hissa...och jag hissar..... Fredagen!! för att det är den bästa dagen i veckan!


Och jag DISSAR ....... FarmVille! för att man blir beroende  och för att allt bara ruttnar och man blir stressad och arg på det och allt!! nej nu dissar jag FarmVille! Jag Har iaf tagit bort det, gör som jag!!



Men ne nu sess vi imörra   

Av Emma Pollack - 15 april 2010 18:58

Jag Hissar att spela en teaterföreställning  det måste vara det roligaste som finns att göra i hela världen! just dendär kännslan av att allt ble så HIMLA rätt!!! och att få göra det med de underbaraste människorna man kan tänka sig är ju så himla UNDERBART!!


Jag Dissar att vara sådär sjukt, sjukt, sjukt trött så att man lixom tappar ord och knappt kan tänka!!!! Så trött var jag imårse   . Man typ börjar tjuta så fort något påpekar något-vad som helst- av vad man gör.det är såå enormt sjukt jobbigt. Och sen så har man matteh och eng läxa till nästa dag och tyska på morgonen!!!! BAJS till de!!!

Av Emma Pollack - 15 april 2010 16:06

                                                                   

orkar inte skriva bildtext :P  

Av Emma Pollack - 10 april 2010 18:42

idag varre Teater igen!! SåÅ kul, fast nu är jag DööTrött. Det blir man av att vakna halv 8, börja spela teater vid 10 och sluta vid 5! men de ä värt allt. Idag gjorde vi scen. Vi gick runt på stan och plocka ner plancher som vi skulle ha t scenografin. Emma gick fram t folk och fråga efter vägen!! pinsamt hahahaha.


herrah

Av Emma Pollack - 9 april 2010 14:55

Den till höger <3

Finnt       de bllé



längtar t skolavslutningen! jag hjälpte pappa o byta däck idag <33 de va kul! Nu kan jag byta däck oxå :) jaG kan snart allt  coooooling xD. Men imööra ärre teater, ska äta pannkakor t lunch mmmmmm...  puss o kraam små o stora, killar  o tjejer, däckbytare och shoppare, och ni som är lite av varje.

Av Emma Pollack - 9 april 2010 14:45

tvättar  örat!           

Gör prickar


Tar hålet!



KLART! fint det blev?

Av Emma Pollack - 9 april 2010 07:56

Idag ska jag köpqa skolanslutningsklänning REDAN! Jag hitta den på metro igår. Oxå Ska Ida ta hål i öronen<33. ska bli ganska kul, hon var ju med när ja tog <3.


Bild sen i sommras<3  

Efter som ingen svarar på min fråga: vad tycker du om Hissa och Dissa, så tar jag Hissa och Dissa idag oxå...


Hissa: Ja, jag satt här o fundera på vad jag skulle ta oxå såg jag Mitt

 USB-minne som satt i datorn. Där på har jag över 2000 bilder och en massa andra saker. Jag kan rekomendera ett USB-minne för då slipper du ha en massa lösa skivor med bilder.


Dissa: Jag DISSAR när folk DISSAR att man MSNAR med dom. Ibland skriver ja typ..Hejjj! och dom bara


..................................................
......Ingenting...................................
...................


Det stör mig ngt otroligt! Så ni som gör sånt sluta helst. Endel loggar ut oxå!!   


Men hErrah! Vi sess - kmr bilder på idas öron sen!

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards