Emmas tankar

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emma Pollack - 7 juni 2010 20:21

Jag undrar!

 

1.Skulle ni våga gå till skolan sminkade

 

såhär?*

 

2. Tror ni att jag skulle våga det?**


        

* Det är lite värre i verkligheten, det blev inga bra kort

**  som sagt..det är lite värre i verkligheten, jag har ganska mkt ögonskugga :D

 

Puss!

Av Emma Pollack - 7 juni 2010 18:53

  ????   Klassiker?   haha!   sne?


ja d va allt! herra, va ballt!


Av Emma Pollack - 7 juni 2010 07:40

Jiiiiiiiiiiihuuuuuuuu!!! så himmmmmmla härligt!!!! men jag kände att när jag vaknade imorse så var det enda jag ville att sova kvar!! jag var nära att slå till mamma när hon väckte mig för jag var mitt i en dröm!!!! De e så himla jobbigt!!! Men vad ska ni göra i sommar då? komentera vettja! Jag ska iaf till Öland :D, gött dä!!! Ska bo på camping vid en underbar strand , snorkla, bada, bada, bada, sola, slappa!!!!!!


komentera!

 

 

Jag känner att nu är jag så lycklig att det är sommar så nu kan allt hända!!

 

 

 

font-size: small;">  :):) ily!!!!



ily, baraba doo!

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards