Emmas tankar

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Emma Pollack - 14 juni 2010 09:55

asså jag hoppas det funkar skitlänge nu! Idag ska Hannah och Fredrik  sova här! ska va uppe länge (hoppas jag) SKA FÖRSÖKA! hehe. Men här kmr en bra bild på oss! <3


bilden är sen förra sommarn! saknar er så mkt!!  

Av Emma Pollack - 14 juni 2010 09:36

stressad?

 

tänk dig att du är stressad, du ska ha fest kl 5 och klockan är kvart i. Allt är klart men du har glömt att duscha håret! men det fixar du på en kvart!!! gör såhär:

blanda schampoo och balsam och vatten i en sprayflaska. Om du inte har ngn så går det lika bra med en vanlig pipmugg eller ngt. (dt gjorde jag)

fäll i det i håret! (på de strällena det är mest fett eller smutsigt) så att det blir lite fukrigt.

häll ut, se till så att allt skumm är borta.

häll i nytt rent vatten.(utan skumm)

  

droppa i så att allt blir blött

  

borsta håret

 

gör turban och ha den i 5 minuter (kortare för de med kort hår)

    

 föna/blås håret

KLAR! och i tid!!!

(jag kom på denhär idén!) (y)  

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards