Emmas tankar

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Emma Pollack - 13 juni 2010 17:29

sommarlovsmorgon! de e najjs! skitmysig början på dan! start imorn!


   

fotlänk!otroligt snyggt faktiskt! Min är i silver och matchar hudfärjen väldigt  bra när man är  brun!

Inget smink! sååååå skönt! man känner sig typ frii!

        '

regntips: regn är ju tråk, men ibland är det skithärligt! du kan tex. hoppa studsmatta i regnet, ringa t en kompis och säga: det är sol här !, tälta! det är skitmysigt i regn , göra regndans!, gör te och läs en bok!

 

Skriv en novell!     funkar bra på dator och lika bra på papper med en penna!

de va dä!  

Av Emma Pollack - 13 juni 2010 16:57

Det är ngt piss med datorn så har nt kunnat blogga förs nu! Igar kunde jag inte ens komma in på bloggplatsen.se så förlåååååt att jag inte bloggat! Har så sjukt mkt nu att skriva!!!! -----> ah, hoppas d funkar ett tag nu då!!!!!

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards