Emmas tankar

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Emma Pollack - 9 juni 2010 19:43

hejhej! Idag har jag städat röjjet i skolan! Det var skitkul! Jag råkade suga upp min penvässare med damsugaren :s haha! Linnea råka suga upp en påskkyckling! haha! den fastna i röret för den va för fet! haha! jaja men de va kul. Sen har jag lånat massa böcker på BokBussen:


  

         och typ två till men minns inte vilka...


vad gör jag annars? LÄNGTAR TILL PÅ FREDA! imorgon ska jag ju läsa min berättelse som jagc skrev. Jag ska ladda upp helaa berättelsen på bloggen snart. Ev. imorgon. Men hörni! ni måste skicka in era sommarbilder! annars blir det inget!!!!


jaja, vi hörs :D


Kram, sommaren är här!

(det rimmade INTE!)

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards