Emmas tankar

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Emma Pollack - 15 juni 2010 19:41

  BAdminton!  

  Snyggt Hannh!!!   <3   Haha både Fredrik och jag har täningverk efter allt hoppande! han har fäörrästen oxå bloggat om dethär! Kolla här!     måste passa på o säga det: I <3 mina träskor 

Jag har fått ett nytt linne! det är jag rätt nöjd med :D  

ja...jag var ute och tog lite bilder

  

Shortsen är ärvda av Rebecka    <333


jag har en ny bikini oxå-den är under- men den kmr ni se tydligare många ggr i sommar!! (bAD BILDER) <33


Vi ses mes...

Av Emma Pollack - 15 juni 2010 08:45

Godmmorgon alla! Igår vare kul! Hannah och jag badade, sen hoppade vi studsmatta, sen gick vi in till datorn tror jag...sen gick vi hit-till vinden, sen såg vi på film här-50 first date och typ...nån cheerleader film. Har så svårt att lägga film namn på minnet! Men nu då?


ja...jag sitter här, och....KAN INTE SOMNA OM! Hannah och Fredrik, om ni läser dethär- JAG SA JU ATT JAG SKULLE VAKNA TIDIT!!!! Dom kmr vell sova till 12 elr nåt så får nog gå in o äta frukost snart. Men nu ska jag nog sno ett par av Fredriks bolder om de ä ok. elr ja, du kan ju inte säga ngt FR du sover ju som en sten!!!!


             haha kolla jag står på vattnet!        Snygg bild!      hannah pch jag<3     söt bild på Arvid         

 Jag tog några bilder på när vi hoppade studsmatta oxå, Och några när vi spela badminton. Men de blev väl inte så bra heller...


Jag måste passa på o säga att Fredrik är en otroligt bra fotograf och Jag hoppasd att han fortsätter att fotografera, för han tar fantastiska bilder!


oj! nu rör han sig! Jag ska nog gå in så att jag inte väcker dom här, och dess utom så har sommarlovsmorgon börjat. HaHa!



nej men herra, eller Godmorgon eller ja... 

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards