Emmas tankar

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Emma Pollack - 20 juni 2010 22:27

Tjo! ähm.. varför skriver jag ett inlägg nu? finns ju inget o skriva.....Öhm..JO men. Lite svårt o skriva när man inte ser tangenterna men...AHA!! jag kan tända sänglampan :$


SÅÅÅ! mkt bättre :D


jao men vad skriver man. Jag har allmänt tråk. Inget o göra. är absolut inte trött men jag ska ringa nån imorgon. Typ Molly. Men en sak är säker - jag ska bada, sola, läsa, (cykla ev. ), hat gött! Men jag tror jag tar o visar er några sköna låtar och lyssnar på dom själv så får vi se vad som händer sen då :D

Ulrik...okej... JAG ÄR NÖRD

Den äär bra!

ja..hur gammal den än är så kan den aldrig tröttas ut!

samma sak med den :D


nej nu tror jag att jag ska läsa en stund ! :)



hej svejs!

Av Emma Pollack - 20 juni 2010 19:51

Hej alla gilliga läsare! här kommer bilder från den lilla "resan"


men bara så alla som inte visste det så är det här.....


Mitt riktiga jag!

  

  

 

(i filipstad) 
ren fakta: jag trivs bäst med skitkläder på, sittandes i en eka mitt på en tjärn i dalarna med ett metspö i handen. 
puss på er och ha en skön sommardag!                     

Tid

Fråga mig

5 besvarade frågor

Välkommen!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

följ mig med Bloglovin'

bloglovin

räknare

bloglovin

bloggar jag följer

Kategorier!!!

Min Spotify-Lista

Besöksstatistik

LäMnA ETt gÄstbOks inLäGg!

Arkiv

RSS

Rösta här!

Vilket namn ska jag ha på min blogg?
 mitt nuvarande Ärtor ä äcklit
 Emma Pollack
 Emmas Tankar
 Livet ennligt Emma
 I huvudet på Emma
 Emma Med E

Ovido - Quiz & Flashcards